Twoja wiadomość została wysłana pomyślnie
Płatność została zrealizowana pomyślnie
Drogi pacjencie,
W związku z podniesiem jakości naszych usług nasz lekarz skontaktuje się z Państwem z numeru telefonu 787 366 856.
Realizacja recepty może nieznacznie się wydłuzyć.
Płatność nie została zrealizowana
Zamówienia telefoniczne dla seniorów to świetny sposób na umożliwienie im dostępu do różnych produktów i usług bez konieczności wychodzenia z domu, zwłaszcza w sytuacjach, kiedy mogą mieć problemy z poruszaniem się czy korzystaniem z technologii.
Nasza poradnia wychodzi na przeciwko takim oczekiwaniom i od teraz zamówienia mogą być realizowane w stu procentach poprzez połączenie telefoniczne.
Nasza poradnia zapewnia:
Drogi pacjencie, zachęcamy do dzielenia się opiniami na temat Twojego doświadczenia z zamówieniem. Może to pomóc w dalszym udoskonalaniu procesu.
Zamówienia telefoniczne dla seniorów mogą być niezwykle korzystne zarówno dla nich, jak i dla wszystkich innych osób które mają problemy ze współczesną technologią lub nie mają do niej dostępu. Kluczem jest dostosowanie usługi do Państwa specyficznych potrzeb i upewnienie się, że całe doświadczenie jest jak najbardziej komfortowe.
690 866 216U nas otrzymują Państwo pewność realizacji zamówionego leku lub zwrot pieniędzy w ciągu godziny.
Dane Państwa są chronione oraz anonimowe. Nigdzie nie zostają wykorzystywane, a cały proces odbywa się możliwie jak najszybciej.
Receptę można zrealizować w każdej aptece na terenie Polski.
Szybkość realizacji gwarantuje Państwu zadowolenie z naszej e-poradni.
Infolinia: 690 866 216
| Czynne pn - nd | 8:00 - 22:00
źródło opinii:
Otrzymasz do wypełnienia formularz z wywiadem zdrowotnym (musi go wypełnić osoba, która będzie przyjmowała preparat), na którego podstawie lekarz podejmie decyzję, czy nie ma przeciwwskazań, by wypisać e-receptę. Jeżeli lekarz będzie miał jeszcze jakieś wątpliwości lub wystąpi potrzeba doprecyzowania czegoś, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie / mailowo.
E-recepta jest cyfrową receptą wprowadzoną do użytku w Polsce od 01.01.2019 roku. Jest to recepta zarejestrowana w systemie elektronicznym, dzięki czemu możesz ją zrealizować w każdej aptece w Polsce, podając jedynie kod dostępowy i klucz - otrzymasz je po zrealizowaniu konsultacji na adres email. Jeżeli posiadasz Internetowe konto Pacjenta, to otrzymasz również mobilną wersję recepty na podany w systemie adres e-mail lub numer telefonu. Rejestracja w Internetowym Koncie Pacjenta nie jest jednak wymagana, by mieć możliwość otrzymania e-recepty.
Od momentu otrzymania przez nas wypełnionego formularza z wywiadem zdrowotnym możemy zagwarantować Tobie decyzję o wystawieniu recepty w czasie do 3 godzin. Wiemy, jak bardzo istotny jest czas, więc staramy się jak najszybciej realizować konsultacje - większość z nich kończy się do godziny od momentu otrzymania.
W obecnych czasach, dzięki rosnącej popularności telemedycyny, pacjenci mogą korzystać z konsultacji medycznych bez fizycznego odwiedzania przychodni. Ułatwia to otrzymywanie recept, skierowań do badań czy e-zwolnień. Aby uzyskać zwolnienie lekarskie, wystarczy umówić się na konsultację przez telefon. Lekarz, po zapoznaniu się z Twoją historią medyczną i przeprowadzeniu wywiadu, ma możliwość wystawienia zwolnienia.
Po przeprowadzeniu wywiadu i stwierdzeniu potrzeby zwolnienia, lekarz wystawia e-zwolnienie na okres wymagany do powrotu do zdrowia. Następnie, za pomocą systemów informatycznych, zwolnienie trafia bezpośrednio do ZUS oraz do Twojego pracodawcy. Dzięki temu możesz od razu skoncentrować się na dbaniu o swoje zdrowie bez konieczności dostarczania dokumentu do miejsca pracy.
Choć w większości sytuacji nie jest wymagana pełna dokumentacja medyczna, dostarczenie szczegółowego wywiadu zdrowotnego podczas konsultacji pozwala lekarzowi na dokładne zapoznanie się z Twoją sytuacją zdrowotną.